Uta listopad

loga na www miedzy banery

Inelo 1170x150

loga na www miedzy banery

1150x300 Mercedes

loga na www miedzy banery

Onturtle 1150x150

loga na www miedzy banery

Mecalac 10 2023 750 x 200loga na www miedzy banery

Kaessbohrerloga na www miedzy banery

Hengst maj

Nowości „dużego kalibru”

Sporo ciekawych pojazdów zobaczą uczestnicy targów budowlanych CONEXPO-CON/AGG w Las Vegas (14-18 marca 2023) na stoisku Goldhofer.

Znajdą się na nim co najmniej cztery nowości. Pierwszą z nich jest niskopodwoziowa przyczepa STZ-VL4 (3+1) ze składaną osią i wkładkami pokładowymi. Zaprojektowano ją z myślą o szybkim i łatwym załadunku od przodu. Pomimo relatywnie niewielkiej masy własnej poradzi sobie z bardzo dużymi ładunkami. Dodatkowa oś obrotowa typu pin-on zapewnia większą elastyczność i ładowność, a także możliwość przystosowania do pracy w różnych sytuacjach.

Do obsługi różnych ładunków można dostosować, wprowadzoną na rynek amerykański niedawno przyczepę autostradową P12 PLUS, zapewniając w ten sposób optymalne wykorzystanie dostępnej floty. Dwunastoosiowa P12 PLUS oferuje maksymalną ładowność do 127 t przy nacisku na oś 12 t. Uniwersalny charakter pojazdu podkreśla szeroka gama akcesoriów, w tym platformy ładunkowe i obrotnice do transportu ładunków długich i ciężkich za pomocą sterowanego wózka. - Szeroki zakres zadań za pomocą tylko jednego pojazdu - Goldhofer P12 PLUS podkreśla nasze doświadczenia z udaną serią THP, przeniesioną na rynek transportu drogowego - mówi Jerry Rothwell, dyrektor sprzedaży Goldhofer w Ameryce Północnej.

ADDRIVE 2.0 to z kolei inteligentne rozwiązanie, łączące w sobie zalety ciężkiego modułu holowanego oraz modułu samojezdnego. Jednostka napędowa odłącza się automatycznie i można ją ponownie podłączyć przy niższych prędkościach, bez zatrzymywania. Dzięki ADDRIVE 2.0 możliwe jest efektywne wspomaganie transportu drogowego, w terenie pracuje jako pojazd samobieżny. Masa w wersji czteroosiowej przekracza 15 t. Szerokośc pojazdu wynosi 3 m.

Nośnik łopat FTV 850 zaprojektowano natomiast z myślą o maksymalnym bezpieczeństwie i stabilności podczas transportu turbin wiatrowych. Goldhofer rozpoczął produkcję tego typu pojazdów w 2013 r. modelem FTV 300. Obecnie to ponad 60 jednostek w różnych wersjach. FTV 850 może być stosowana w pracy z modułami ciągnionymi, jak i samobieżnymi. Łopata wirnika może być swobodnie obracana wokół własnej osi i podnoszona pod kątem do 60 st.

 

T&M nr 1/2023

Tekst: Michał Jurczak

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE