Zmiana lidera w dostawczych

 

Oznacza to, że po wielu latach Fiat utracił czołową pozycję, a Renault po raz pierwszy zostało liderem. Janusz Chodyła, attache prasowy Renault Polska wymienia, że na ten sukces złożyła się m.in. bogata gama pojazdów, oferta handlowa połączona z ofertą usług, sieć sprzedaży i obsługi Renault Pro+ przygotowana do obsługi klienta biznesowego. Warto też zwrócić uwagę na bardzo dużą ilość Renault przekazywanych odbiorcom jako zabudowane podwozia (ok. 5.300). A ze wspomnianych prawie 11 tysięcy blisko 8.900 rejestracji nowych aut przypadło na Mastera. Prawie 60 proc. polskiego rynku tworzą duże samochody dostawcze, jak widać Renault idealnie wykorzystuje ten potencjał. Dalsze miejsca w „10” zajęły: Volkswagen, Peugeot, Iveco, Mercedes-Benz, Citroen, Opel, Dacia.  

T&M nr 1/2019

Tekst: Jacek Dobkowski