Groeneveld w autobusach eko

 

Widać to szczególne, kiedy przyjrzymy się liczbie zarejestrowanych w ubiegłym roku pojazdów z napędem alternatywnym i porównamy ją z rokiem poprzednim. Tendencja jest wzrostowa i z całą pewnością będzie wciąż się utrzymywać. Dzieje się tak z paru powodów. Jednym z nich są coraz ostrzejsze przepisy unijne w zakresie ograniczenia emisji spalin oraz wewnętrzna polityka polskiego rządu, który zapowiedział wsparcie dla eco-projektów związanych m.in. z produkcją autobusów. Ważną rolę ogrywa dodatkowo wysoki poziom zanieczyszczenia powietrza, który dotyka większe polskie aglomeracje miejskie. W tych miastach, przy wykorzystaniu środków unijnych, zaczęto coraz bardziej różnicować posiadany tabor pod kątem źródła zasilania pojazdu. I chociaż wciąż dominują autobusy spalinowe, to jednak napęd alternatywny jest coraz częściej podstawowym wymogiem dostarczanych tam autobusów. Widząc zachodzące zmiany i wsłuchując się w głosy Partnerów z rynku autobusowego Groeneveld Lubrication Solutions rozwija i dopasowuje swoje rozwiązania tak, aby zmniejszały koszty eksploatacji, zwiększały dostępność floty, ale dodatkowo, co bardzo istotne, ograniczały obciążenie dla środowiska. Niezależnie bowiem od typu napędu autobusu konieczna jest jego konserwacja. System zarządzania olejem Oilmaster, jak i automatyczny system smarowania TriPlus to rozwiązania sprawdzone przez użytkowników w Polsce oraz zagranicą. Mające bardzo dobre referencje. Popularne. Automatyczny system smarowania TriPlus zamontowano m.in. na „elektrykach” jeżdżących po polskich ulicach w Rzeszowie, Warszawie, Krakowie. W najbliższym czasie TriPlus pojawi się na 18-metrowcach w Katowicach. Włoskie Bergamo czy Mediolan, niemiecki Hanower czy Drezno - tam również można znaleźć system TriPlus na eco-autobusach. Do tego popularne hybrydy w Kielcach, Kaliszu czy Tomaszowie Mazowieckim – są to miasta, które również zdecydowały się na automatyczne smarowanie Groeneveld.

System TriPlus zostanie zaprezentowany przez Groeneveld na zbliżających się targach TRANSEXPO 2018. TriPlus posiada niezwykłą funkcję, jaką są trzy niezależnie sterowane linie pozwalające na podawanie we właściwym momencie dokładnych i prawidłowych ilości smaru do newralgicznych elementów pojazdu, z których każdy charakteryzuje się innymi wymaganiami dotyczącymi smarowania. TriPlus umożliwia smarowanie przegubu oraz podwozia autobusu w odpowiednich odstępach czasu, niezależnie.

 

GreenLube, smar najwyższej jakości

Groeneveld Lubrication Solutions opracował również serię smarów GreenLube przeznaczonych specjalnie do stosowania w automatycznych systemach smarowania. Doskonale dobrane proporcje pomiędzy poszczególnymi składnikami nadają smarom GreenLube wyjątkowe właściwości. Smary GreenLube dają się łatwo pompować także przy niskich temperaturach. Są wodoodporne. Zachowują swoje właściwości przy dużych obciążeniach dobrze chroniąc przed korozją. Ponadto nie zawierają metali ciężkich.

Kompleksowe rozwiązania Groeneveld pomagają sprostać wyzwaniom związanym z bezawaryjnością i dostępnością taboru 24/7. A poprawiona dzięki nim żywotność podzespołów autobusu oraz mniejsze zużycie biodegradowalnego smaru oznacza jego mniejszy wpływ na środowisko.

Więcej informacji na temat produktów znajdą Państwo na stronie www.groeneveld-group.com lub dzwoniąc do Groeneveld Polska +61 872 62 07.