Billboardy prezentujące obiekty MOYA z hasłem „MOYA – Daleko zajedziesz” pojawią się przy najintensywniej uczęszczanych szlakach komunikacyjnych w Polsce (przy autostradach i drogach ekspresowych). Celem kampanii, która zaplanowana jest na trzy miesiące, jest zwiększenie świadomości marki wśród grup docelowych.
MOYA jest dziś najszybciej rozwijającą się siecią stacji paliw w kraju. Co roku przybywa kilkadziesiąt nowych obiektów w niebiesko-czerwonych barwach. Dzisiaj w dużych miastach i małych miejscowościach, przy drogach krajowych i lokalnych jest 330 stacji. Są to zarówno stacje działające na zasadzie franczyzy, jak i własne, należące do Anwim S.A.
Jako jedyna sieć na rynku, MOYA dysponuje trzema typami stacji. Tradycyjne obsługowe, których jest zdecydowana większość, proponują kompleksową obsługę z ofertą pozapaliwową (rozbudowany koncept gastronomiczny Caffe MOYA oraz dobrze zaopatrzony sklep wielobranżowy), automatyczne, które przeznaczone są wyłącznie dla flot oraz samoobsługowe – dobra alternatywa dla klientów biznesowych i indywidualnych ceniących czas i pieniądze.
Kampania, która właśnie startuje, ma na celu zwiększenie świadomości marki, dotarcie do potencjalnych klientów i przekonanie ich do regularnego tankowania na MOYA oraz korzystania z szerokiej oferty gastronomiczno-sklepowej stacji.
- Chcemy, by hasło kampanii „MOYA – Daleko zajedziesz” przekonało tych, którzy nie znają jeszcze marki MOYA, do najwyższej jakości naszych paliw dostępnych w dobrej cenie, ale nie tylko. Na naszych stacjach każdy klient może zrobić zakupy na drogę, do pracy, a także do domu – stajemy się alternatywą dla sklepów typu convenience, jesteśmy otwarci również w niedziele. Na szczególną uwagę zasługują produkty marki własnej, wprowadzone z myślą o umileniu każdej podróży (batony energetyczne i proteinowe, soki, woda, napoje energetyzujące i wiele innych). Caffe MOYA poleca aromatyczną kawę, przekąski i dania obiadowe, również w wersji bezmięsnej. Chcemy podkreślić, że MOYA prezentuje najwyższe, europejskie standardy obowiązujące w sektorze paliwowym. Nie tylko podążamy za trendami rynkowymi, lecz także sami wyznaczamy nowe. „MOYA – Daleko zajedziesz” to przesłanie dla podróżnych, ale również dla naszych obecnych i potencjalnych kontrahentów, w tym również franczyzobiorców. Jesteśmy solidnym i elastycznym partnerem biznesowym, który pozwala rozwinąć skrzydła i zwiększyć swoją dynamikę rozwoju – przekonuje Monika Ostaszewska, marketing manager, Anwim S.A.
Kampanii billboardowej będą towarzyszyć działania remarketingowe oraz social media.
Add comment