Dzięki temu rozwiązaniu korzystanie z „szybra” jest jeszcze łatwiejsze. „Szyber” oraz skrzynka narzędziowa są dodatkowo zabezpieczane kłódkami z szyfrem, co utrudnia ingerencję osób trzecich. Dodatkowo od nowego roku naczepy marki Inter Cars są wyposażane we wsporniki zderzaków antyrowerowych pokryte magnelisem. Jest to innowacyjna powłoka metaliczna gwarantująca ochronę nawet w najbardziej surowych warunkach atmosferycznych.
Pozostałe nowości to zmiana korby zwijającej plandekę, zastosowanie dodatkowego podświetlenia konsoli bocznej (tylko skrzynie typu box), zabezpieczenie części połączeń śrubowych ramy zaślepkami z plastyku oraz specjalne „podświetlenie” logotypu w tylnej części ramy, co dodatkowo poprawia widoczność naczepy przez innych użytkowników drogi.
Feber wprowadził też niedawno możliwość zastosowania w swoich naczepach obustronnego wydmuchu. To udogodnienie dla kierowców, którzy przewożą paszę czy zboże. Dzięki temu, dostarczając taki ładunek do silosów, nie trzeba już wykonywać zbędnych manewrów w celu rozładunku, a jedynie przełożyć wąż odprowadzający na odpowiednią stronę. Wprowadzono również zmiany w układzie hydraulicznym, które pozwoliły na niezależną regulację prędkości obrotów wirnika i ślimaka oraz zmianę kierunku obrotów.
T&M nr 2/2017
Add comment