Uta listopad

loga na www miedzy banery

1150x300 Mercedes

loga na www miedzy banerybp 2024 karta bp Plus Aral 1170x300px 3

loga na www miedzy banery

Prometeon luty

Oleje Klimowicz banner

loga na www miedzy banery

Kaessbohrerloga na www miedzy banery

Oleje Klimowicz banner 2

Porządny serwis

Uni-Truck jest największym centrum serwisowym samochodów dostawczych  i ciężarowych oraz jedynym autoryzowanym dealerem Iveco w województwie łódzkim.

 

Firma działa na rynku od 1996 roku i obsługuje szczególnie marki Iveco i Fiat Professional. Autoryzowane stacje obsługi (ASO) tych marek  mieszczą się w jednym kompleksie przy ul. Rokicińskiej 168. Dojazd z autostrady A1 wręcz znakomity, niespełna 2 km, a ul. Rokicińska ma trzy pasy ruchu w każdą stronę. Budynek na skrzyżowaniu Rokicińskiej i Hetmańskiej widać z daleka. Kolejna zaleta dla klienta to dogodne godziny otwarcia serwisów Iveco i Fiat: od 7 do 21, w soboty 7.30-15. Obiekt imponuje przestronnością, zarówno  hali serwisowej, do której prowadzą cztery szerokie bramy,  jak i  biura obsługi klientów czy poczekalni dla kierowców.               

 

Czas i pieniądze

Położenie i praca na dwie zmiany to tylko wstęp do tego, co najważniejsze. Liczy się fachowość, jakość  napraw, zgodność z dokumentacją i technologią producenta, kwalifikacje personelu często uczestniczącego w szkoleniach, podejście do klienta. Na rzecz Iveco pracuje 12 mechaników i czterej doradcy serwisowi, dla Fiata sześciu mechaników i czterej doradcy. Wszyscy posiadają certyfikaty stosownych marek. 

- Jesteśmy świadomi, że dzisiaj dla firm często ważniejszy jest czas i jakość naprawy niż np. cena usługi. Utrzymanie mobilności floty w firmach naszych klientów, to podstawowy cel naszej działalności – podkreśla Jerzy Zieliński, kierownik serwisu Iveco. Dobra diagnostyka i krótki czas napraw sprawia, że duża część klientów korzysta z naszych usług również później, po gwarancji. Porządny serwis to i są klienci, jak Pan widzi, hala pełna.

Serwis przy Rokicińskiej 168 zaprasza na przeglądy, na wszelkiego rodzaju naprawy mechaniczne, elektryczne, elektroniczne. Część przeznaczona dla Iveco ma sześć ciężkich podnośników i cztery stanowiska płaskie, część dla Fiata cztery ciężkie podnośniki i cztery stanowiska. Firma nieustannie inwestuje w nowoczesny sprzęt, nie dziwi więc obecność stacji do obsługi klimatyzacji z czynnikiem R-1234yf, czy urządzenia do ustawiania geometrii podwozia z sześcioma głowicami.

Można także zostawić samochód do naprawy blacharsko-lakierniczej. Uni-Truck dysponuje własną lakiernią w Zgierzu, po drugiej stronie Łodzi. Przy likwidacji szkód powypadkowych  korzystamy z umów z czołowymi Towarzystwami Ubezpieczeniowymi w Polsce.

Podstawę stanowią oczywiście oryginalne części zamienne. Oferta obejmuje również zamienniki uznawane przez importerów Iveco i Fiata oraz elementy regenerowane fabrycznie. W przypadku części odnowionych katalog jest szeroki, np. turbosprężarki, wtryskiwacze, sprzęgła, koła zamachowe, zaciski hamulcowe, alternatory, rozruszniki, po kompletne skrzynie biegów czy silniki. Klient ma więc wybór ceny, niezależnie na co się zdecyduje, będzie miał zapewnioną jakość i gwarancję producenta.

Mobilny serwis świadczy też usługę Assistance NON-STOP. Siedem dni w tygodniu 24 godziny na dobę mamy w gotowości samochód serwisowy Iveco i mechaników gotowych udzielić pomocy na drodze, przeważnie w obrębie województwa łódzkiego. Naprawy dotyczą  z reguły  spraw związanych z elektryką, elektroniką, rzadziej z mechaniką. Taka usługa fabrycznego assistance jest dostępna również dla użytkowników aut pogwarancyjnych.

Fiat Professional prowadzi nieco inną politykę, assistance zapewnia tej marce zewnętrzna firma. Można skorzystać z samochodów zastępczych, w Łodzi jest ich aż sześć, pięć Ducato i Doblo. Gdyby zdarzyło się, że przewoźnik potrzebuje zastępczego pojazdu z nietypową zabudową, pomocą służy centrala Fiata w Polsce – zapewnia Arkadiusz Marat,  kierownik serwisu Fiat.            

         – Zajmujemy się nie tylko Ducato czy Doblo, ale wszystkimi Fiatami z homologacją ciężarową, od Pandy Vana, oczywiście również pikapem Fullback i Talento– dodaje Arkadiusz Marat.

– Ponieważ mamy duży obiekt, dostosowany do ciężarówek, wjechanie i manewrowanie Ducato, nawet z największą zabudową nie stwarza problemu.

         Zabudowy nie są specjalnością, ale jeśli w grę wchodzą nieduże, rutynowe czynności, zostaną zrobione. Uni-Truck współpracuje z wieloma, polskimi producentami zabudów, więc ma dostęp do części zamiennych.

 

Program dla flot    

         Do flot posiadających powyżej 10 pojazdów jest skierowany serwisowy program flotowy. Ponieważ floty używają pojazdów różnych marek, Uni-Truck prowadzi ich obsługę, choć w nieco okrojonym zakresie w porównaniu z Iveco i Fiatem. Ciekawą usługą jest door to door, z  od drzwi do drzwi, czyli odbiór pojazdu  np. z bazy klienta i odstawienie w żądane miejsce po przeglądzie czy naprawie.

         Nie zapominajmy, że łódzki Uni-Truck jest dealerem Iveco i Fiat Professional, więc zajmuje się również sprzedażą pojazdów dostawczych i ciężarowych. W procesie sprzedaży Uni-Truck gwarantuje indywidualne doradztwo sprzedażowe i opiekę ekspertów przy konfiguracji pojazdów. Oferuje również pomoc przy dostosowaniu zabudowy pojazdu do indywidualnych potrzeb prowadzonej przez Klienta działalności, a także konsultacje podczas wyboru korzystnego finansowania i ubezpieczenia. Dla Klientów niezdecydowanych na zakup nowego samochodu dostawczego otwarto Centrum Pojazdów Używanych. Najnowsze dziecko spółki to Centrum Sprzedaży Minibusów do przewozu 19-24 osób, otwarte w 2018 roku.

W pracy serwisy i działy sprzedaży kierują się zasadą, że potrzeby Klienta są zawsze numerem jeden.

T&M nr 6/2019

Tekst: Jacek Dobkowski

Add comment

Security code Refresh

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE