Goodyear ServiceLine24h

 

Pomimo znacznego wzrostu liczby wspieranych pojazdów, utrzymano średni czas obsługi na poziomie niewiele wyższym niż 120 minut, co oznacza minimalizację czasu przestojów i wyższą efektywność klientów flotowych korzystających z ogólnoeuropejskiej usługi pomocy drogowej Goodyear.

W 2016 r. ServiceLine24h, zapewniająca całodobową i całoroczną pomoc drogową w całej Europie była wzywana do 58 tysięcy awarii w 31 krajach. Średni czas przestoju wyniósł tylko 123 minuty, mimo że do awarii dochodziło w oddalonych obszarach, a liczba ciężarówek obsługiwanych przez Goodyear wzrosła. Większość awarii obsłużyło ponad 2000 serwisów sieci TruckFroce w całej Europie.

W porównaniu do roku 2015, z usługi ServiceLine24h skorzystała znacznie więcej kierowców, co odzwierciedla wzrost liczby pojazdów ciężarowych obsługiwanych w systemie FleetOnlineSolutions – internetowym programie obsługi flot realizowanym przez Goodyear Obecnie program  zarządza ponad 350 tysiącami pojazdów w całej Europie.