Inter Cars ambasadorem Castrol

 

Castrol przeprowadził reorganizację systemu dystrybucji w regionie, co ma wpłynąć na lepszą obsługę klienta i większą dostępność produktów. Obecnie firma koncentruje się na współpracy z mniejszą liczbą dużych, autoryzowanych partnerów. W efekcie zamierza usprawnić proces obsługi klienta i dotrzeć do większej liczby odbiorców w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech.

– Optymalizacja systemu dystrybucji oznacza, że będziemy mieć mniej, ale większych partnerów. Chcemy z nimi blisko współpracować, tworząc swoisty „ekosystem Castrol”, który dostarczy narzędzi i schematów działania, zapewni szkolenia i dostęp do pełnej gamy naszych produktów i usług – podkreśla Sławomir Radoń, Sales Director Central Eastern Europe Castrol.

Uwzględniając zakres i sposób działania Inter Cars, zacieśnienie współpracy z tą firmą było naturalną konsekwencją działań podjętych przez firmę olejową.

T&M nr 11/2016