Nowy, ultra szeroki bieżnik Bandag

Dzięki zastosowanej technologii bieżnik Bandag BRR-UWB wolniej się zużywa, a tym samym właściciele flot mogą liczyć na doskonałą ekonomię użytkowania opony oraz wysoki poziom bezpieczeństwa na mokrej nawierzchni. Z kolei dłuższe przebiegi oraz krótsze przestoje przekładają się na niższe koszty eksploatacji ogumienia w przeliczeniu na kilometr, co pomaga lepiej wykorzystać wartościowy karkas i przyczynia się do poprawy rentowności działalności transportowej. Są przeznaczone przede wszystkim do dużych naczep wykorzystywanych w przewozach regionalnych. Z uwagi na wolne tempo zużycia sprawdzają się również na osiach napędowych pojazdów użytkowanych w mieście, takich jak autobusy komunikacji publicznej. Bieżnik Bandag BRR-UWB, zaprojektowany z myślą o przedłużeniu okresu eksploatacji oraz poprawie parametrów opon niskoprofilowych, stanowi część systemu Total Tyre Life oferowanego przez firmę Bridgestone. Pomaga on operatorom w poprawie wydajności oraz przy obniżaniu kosztów ogumienia w całym cyklu jego eksploatacji. Bieżnik Bandag BRR-UWB można będzie montować na karkasach ogumienia Bridgestone lub innych opon z segmentu premium o rozmiarach: 445/45R19.5, 455/50R22.5 oraz 435/45R22.5.

T&m nr 4/2016