Nowe logo Febera

Spółka Feber (Grupa Inter Cars) ma nowe logo. Głównym założeniem projektowym było podkreślenie doświadczenia zdobytego przez ostatnie 10 lat istnienia firmy. Nowy znak firmowy jest bardziej czytelny, odświeżony i odzwierciedla drogę, jaką przeszła firma przez minione lata.

 

Z biegiem czasu stała się bardziej innowacyjna i dynamiczna.Elegancka, spokojna kolorystyka logotypu podkreśla profesjonalizm i precyzję twórców, na każdym etapie produkcji pojazdu. Sygnet zaś nawiązuje wyglądem do naczepy, jest też symbolem otwierania się firmy na rosnące wymagania klientów. Całość ma odzwierciedlać nowoczesność firmy oraz jej zaangażowanie w tworzenie pojazdów dostosowanych pod indywidualne wymagania klienta. Nowe logo jest proste i zrozumiałe, pozbawione wszelkich ozdób i dodatkowych tekstów. Niesie przesłanie, że Feber rozwija się, idzie z duchem czasu, spełniając wysokie oczekiwania klientów.