Kolejne zabudowy ruszają w świat

 

Wyprodukowana w ubiegłym tygodniu tylnozsypowa skrzynia W1MV na podwoziu VOLVO 8x4 to prawdziwa kopalniana bestia, która sprawdzi się w najtrudniejszym warunkach eksploatacyjnych i z powodzeniem może zastąpić tradycyjnie używane wozidła. Właściwości mechaniczne stali HARDOX, z której została głównie wykonana, zapewniają skuteczną ochronę przed uszkodzenia od dużych odłamków skalnych. Półoktagonalna konstrukcja skrzyni i pochylona ściana przednia powoduje, że wyładowywany materiał nie zalega w rogach skrzyni. Podniesiona w tylnej części skrzyni podłoga stanowi zabezpieczenie przed wypadaniem materiału w czasie jazdy po pochyłym terenie. Duży dach zamontowano w taki sposób, aby gwarantował zabezpieczenie profilu górnego ściany przedniej przed elementami spadającymi z góry w czasie załadunku. Zanim samochód ruszy do ciężkiej pracy w kopalni posłuży w krajach w całej Europie do testów w charakterze samochodu demonstracyjnego w.

Wywrotka Scania 8x4 z zabudową kopalnianą W1MV, to jedna z trzech sztuk, zamówionych przez klienta z Rosji. Duży daszek w wywrotkach kopalnianych to jedno z wymogów międzynarodowego standardu FOBS, regulującego bezpieczeństwo miejsca pracy kierowcy. Z powodu ograniczonej wysokości wyładunku, zamiast jednego dużego daszka zakrywającego całą kabinę, na danych wywrotkach zastosowano oddzielną osłonę na kabinie oraz skrócony daszek zapobiegający wpadaniu materiału między kabinę a skrzynię oraz uszkodzeniu kabiny podczas załadunku ładowarką. Dzięki temu niestandardowemu rozwiązaniu wysokość załadunkowa wynosi nawet 1,5 m mniej niż w standardowej zabudowie kopalnianej KH-KIPPER. Specjalnością KH-KIPPER są niestandardowe projekty. Zabudowy są projektowane nie tylko pod daną markę podwozia i jego wyposażenie, ale jak w tym przypadku z uwzględnieniem warunków pracy i miejscowej infrastruktury.

              Obejrzyj online    OBEJRZYJ ONLINE