Kawa i lunch w Volvo

 

To już kolejna, po lunch boxach oraz kawie na granicy, akcja producenta samochodów . Te drobne gesty to wyraz podziękowania dla bohaterów tych wyjątkowych czasów.

Pandemia koronawirusa to duże wyzwanie dla branży. Każdego dnia setki kierowców wyjeżdżają w trasę, także po Europie. Tłumią obawy o swoje zdrowie i lęk o rodzinę. Unikają kontaktów, izolują się, nie wychodzą z samochodów. Pracują mimo niepewności i strachu przed nadchodzącym kryzysem. Te drobne gesty to nasze podziękowanie za ich odwagę i obowiązkowość, która – mimo wszystkich tych przeciwności – każdego dnia każe im stawić się w bazie – mówi Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.

 

Kawa i uśmiech

Te drobne gesty to m.in. specjalne lunch boxy z bezpiecznie zapakowaną przekąską dla kierowców, którzy przyjeżdżają do serwisów Volvo Trucks Polska.

Przegląd okresowy zajmuje około dwóch-trzech godzin. Chcieliśmy, by w tym czasie kierowcy mogli coś zjeść. Tym bardziej, że nie ma dziś możliwości, by zamówić danie na wynos czy skorzystać z kantyny, która przed pandemią działała w naszym serwisie w Mochowie. Zamówiliśmy 1,5 tys. takich zestawów - zdradza Wilhelm Rożewski, szef marketingu Volvo Trucks Polska.

Jednorazową akcją, która została dobrze przyjęta do tego stopnia, że firma już myśli o jej powtórce, było częstowanie kawą i herbatą kierowców czekających na granicach i odpoczywających na parkingach. Specjalna ekipa pojechała na przejścia graniczne w Kuźnicy i Bobrownikach. Odwiedzili też MOP-y (Miejsca Obsługi Podróżnych) wzdłuż trasy Warszawa-Białystok.

Ta spontaniczna akcja została bardzo dobrze przyjęta przez kierowców nie tylko samochodów ciężarowych, ale też osobowych. Drobny gest, uśmiech jest nam dziś bardzo potrzebny. To, co obecnie się dzieje dla wszystkich jest zaskoczeniem. Większość z nas nigdy czegoś podobnego nie doświadczyła. Ponad wszystko inne potrzebujemy dziś kontaktu z drugim człowiekiem, oczywiście z zachowaniem wszelkich środków ostrożności – zaznacza Wilhelm Rożewski.

 

Zbiórka dla PCK

Zachęcona pozytywnym odbiorem, firma już planuje kolejne akcje. Wkrótce we wszystkich własnych dziewięciu serwisach Volvo Group Truck Center w kraju pojawią się puszki Polskiego Czerwonego Krzyża. Przez trzy tygodnie będzie można wrzucić do nich datek, a Volvo podwoi zebraną kwotę. Pieniądze zostaną wykorzystane na bieżącą działalność mazowieckiego oddziału PCK.

Wspólnie z Henkel Polska, firma przygotowuje też specjalne zestawy kosmetyków do higieny osobistej. W woreczku z ekologicznego materiału znajdą się m.in. żel pod prysznic, szampon czy żel do prania. Wszystko w niewielkich, podróżnych rozmiarach.

Henkel dostarczył nam 1,5 tys. produktów do higieny osobistej. To kolejny gest solidarności i wsparcia kierowców w tych trudnych czasach. W ten prosty sposób chcemy docenić tych, którzy całe tygodnie spędzają w podróży – tłumaczy Wilhelm Rożewski.

Zestawy z kosmetykami Volvo Trucks będzie rozdawało kierowcom poprzez sieć swoich autoryzowanych serwisów.

T&M okładki

.             Obejrzyj online    OBEJRZYJ ONLINE