Uta listopad

loga na www miedzy banery

Inelo 1170x150

loga na www miedzy banery

1150x300 Mercedes

loga na www miedzy banerybp 2024 karta bp Plus Aral 1170x300px 3

loga na www miedzy banery

Prometeon luty

Oleje Klimowicz banner

loga na www miedzy banery

Kaessbohrerloga na www miedzy banery

Oleje Klimowicz banner 2

LŻEJSZE ZNACZY EFEKTYWNIEJSZE

SAF-HOLLAND stawia w swoich rozwiązaniach systemów jezdnych na trwałość komponentów przy jednocześnie zredukowanej masie.

 

Ich zastosowanie pozwala na zwiększenie ładowności samochodów ciężarowych i naczep. Dzięki temu rentowność firm transportowych pozostaje na wyższym poziomie. Ulepszona oś z nowymi zaciskami hamulcami SBS 2220 H01 jest lżejsza o 8 kg. Przy trzech osiach w naczepie daje to oszczędność 24 kg. 

Bardzo lekkie sprzęgi siodłowe SAF-HOLLAND poradzą sobie bez problemu z połączeniem dowolnych pojazdów, niezależnie od tego, czy dotyczy to lekkich ciężarówek o 7,5 t DMC, czy ponadnormatywnych o DMC 75 t. Jedyny w swoim rodzaju jest model FWAL-E, wykonany z kutego aluminium, do 55 kg lżejszy od innych sprzęgów. Opcjonalny system mocowania WEIGHTSAVER pozwala zmniejszyć masę o dodatkowe 35 kg.

SAF Tire Pilot, automatyczny system monitorowania i uzupełniania ciśnienia w  ogumieniu, ważący tylko 5 kg, w przypadku rozszczelnienia opony utrzymuje ciśnienie na ustawionym poziomie. Umożliwia to bezpieczne dotarcie zestawu do miejsca, gdzie oponę można wymienić albo naprawić.

T&M nr 10/2019

 

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE