LŻEJSZE ZNACZY EFEKTYWNIEJSZE

 

Ich zastosowanie pozwala na zwiększenie ładowności samochodów ciężarowych i naczep. Dzięki temu rentowność firm transportowych pozostaje na wyższym poziomie. Ulepszona oś z nowymi zaciskami hamulcami SBS 2220 H01 jest lżejsza o 8 kg. Przy trzech osiach w naczepie daje to oszczędność 24 kg. 

Bardzo lekkie sprzęgi siodłowe SAF-HOLLAND poradzą sobie bez problemu z połączeniem dowolnych pojazdów, niezależnie od tego, czy dotyczy to lekkich ciężarówek o 7,5 t DMC, czy ponadnormatywnych o DMC 75 t. Jedyny w swoim rodzaju jest model FWAL-E, wykonany z kutego aluminium, do 55 kg lżejszy od innych sprzęgów. Opcjonalny system mocowania WEIGHTSAVER pozwala zmniejszyć masę o dodatkowe 35 kg.

SAF Tire Pilot, automatyczny system monitorowania i uzupełniania ciśnienia w  ogumieniu, ważący tylko 5 kg, w przypadku rozszczelnienia opony utrzymuje ciśnienie na ustawionym poziomie. Umożliwia to bezpieczne dotarcie zestawu do miejsca, gdzie oponę można wymienić albo naprawić.

T&M nr 10/2019