Wielton na Tragach w Paryżu

 

Największy polski producent naczep i przyczep zaprezentował na targach wywrotki aluminiową i stalową z serii Weight Master. Oba pojazdy tuż po wystawie trafiły do nowego właściciela. NW 3 A 26 SKC SL 48 o pojemności 26m3 posiada modułową konstrukcję ramy z wysokowytrzymałej stali S700. Skrzynia wykonana z aluminium 5456 H34 - Endur-Al. o podwyższonej twardości i odporności na ścieranie. Ściany skrzyni – panelowe - wykonane są z blachy Endur-Al. o grubości wewnętrznej 2,5 mm, podłoga 5 mm. Dach skrzyni rozsuwa się automatycznie (Marcolin). W wersji modelowej prezentowanej na Intermat naczepa posiada pierwszą i trzecią oś podnoszoną Mercedes, aluminiowe felgi Alcoa, opony Michelin. Oświetlenie Full LED HELLA.

Druga, prezentowana na Intermat wywrotka to stalowa NW 3 S 27 SKD SL 48 o pojemności 27m3. Posiada modułową konstrukcję ramy z wysokowytrzymałej stali S700. Jest zwężana w przedniej części (kształt V). Skrzynia: kształt skrzyni ładunkowej typu konisch, ze ścianą przednią z z blachy HARDOX HB 450, o grubości 4 mm. Model prezentowany na Intermat posiada trzy osie SAF (pierwsza podnoszona), opony Michelin z aluminiowymi felgami Alcoa. Siłownik hydrauliczny Binotto Short Coveroraz manualnie zamykany dach Marcolin. Oświetlenie Full LED HELLA.

Add comment

Security code Refresh

            Obejrzyj online    OBEJRZYJ ONLINE