Iveco Eurocargo 160 E32

Awans do wyższej klasy. Iveco Eurocargo, przeznaczone w gruncie rzeczy do dystrybucji, w wersji z dużą ładownią, podwyższaną kabiną sypialną i wzbogaconym wyposażeniem polecane jest przez producenta do transportu długodystansowego, nawet w „międzynarodówce”.

Czytaj więcej...

Wywrotka do węgla

Dopuszczalna masa całkowita Isuzu L to 3,5 tony, kierowcy wystarczy więc prawo jazdy kategorii B. Do naszej redakcji trafił egzemplarz z wywrotką tylnozsypową zabudowaną przez firmę Romcar, nadający się np. do transportu węgla.   

Czytaj więcej...

Bardzo mobilny serwis

Iveco Daily w wersji furgon, z automatyczną skrzynią biegów i kabiną brygadową wyposażono w zabudowę warsztatową.

Czytaj więcej...

Od paliw po akcesoria

Jak zwykle podczas petrochemicznych targów w hali Expo XXI w Warszawie nie zabrakło cystern, sieci stacji, zbiorników na paliwa, myjni i akcesoriów potrzebnych firmom transportowym.  

Czytaj więcej...

Scania „Zawsze na czele”

20,8 litra na setkę - zrobiliśmy to! Zapewne wielu trakerów w to nie uwierzy, ale udało się nam zejść poniżej 21 litrów podczas jazdy próbnej nową Scanią R450.

Czytaj więcej...

Nowe DAF-y CF i XF-Pure Excellence

Większa DAF-ka wydajności i komfortu. Firma DAF przedstawiła nową generację samochodów ciężarowych CF i XF, o większej wydajności i podwyższonym komforcie kierowcy.

Czytaj więcej...

MAN TGX 18.500 EfficientLine 3

Po pierwsze – efektywność. MAN TGX EfficientLine 3 jest mocniejszy i zużywa mniej paliwa, niż model EfficientLine 2.

Czytaj więcej...

Renault Trucks T High 520 Maxispace

Prawie jak na wczasach. W czasach, kiedy brakuje kierowców, firmy transportowe coraz bardziej skłonne są inwestować w pojazdy zapewniające szoferom wysoki komfort podróżowania i wypoczynku.

Czytaj więcej...

Fuso Canter 9C18 w wersji mini TIR

Mały na długie trasy. Nie zawsze w transporcie długodystansowym jest potrzebny 40-tonowy gigant. Gdy ładunek do przewiezienia jest mniejszy, przewoźnicy chętnie korzystają z lżejszych ciężarówek.

Czytaj więcej...

Ciągnik siodłowy Iveco Stralis XP

Oszczędność ma w genach. Na pierwszy rzut oka nowy model Iveco Stralis niewiele różni się od poprzednika, bo zmiany, dzięki którym jest oszczędniejszy od poprzednika, kryją się w jego wnętrzu.

Czytaj więcej...

Ciągnik Scania S 730

Sprawnie mknący salonik. Jeśli spojrzeć na nową Scanię z daleka, to trudno „posądzać” ją o to, że reprezentuje zupełnie nową generację pojazdów szwedzkiego producenta. Raczej wygląda to na tzw. face-lifting.

Czytaj więcej...

Z dwoma pojemnymi ładowniami

DAF XF 460 6x2 Low Deck FAR z przyczepą. Producenci ciężarówek i przyczep ostatnio sporo wysiłku wkładają w uzyskanie ładowni o wysokości wewnętrznej 3 m.

Czytaj więcej...

Isuzu D-MAX 4x4

Szybka wywrotka. Sporym popytem cieszą się ostatnio małe ciężarówki z napędem na wszystkie koła. Pikap Isuzu D-MAX 4x4 z wywrotką jest interesującym konkurentem takich pojazdów z napędem terenowym.

Czytaj więcej...

Hyundai H350 2.5 CRDi 170 KM

Rady dla pierwszaka. Hyundai ponownie próbuje zaistnieć w segmencie dostawczym, modelem H350 zaprojektowanym w europejskich pracowniach. Auto pozostawia dobre wrażenie, ale kilka rzeczy już teraz warto w nim poprawić.

Czytaj więcej...

Scania P410 z cysterną

Mleko się nie zwarzy. Mleko musi mieć szybki i pewny transport, jak mówią w pewnej polskiej komedii. Jeśli trzeba przewieźć dużą ilość białego płynu i bez problemu dojechać po nie ciasnymi drogami, można wybrać do tego celu m.in. Scanię.

Czytaj więcej...

Iveco Eurocargo 180E32 z przyczepą

Lekki zestaw na długie trasy. Od czasu zmiany w opłatach drogowych w Niemczech, kiedy przestała się liczyć magiczna granica 12 ton, producenci ciężarówek wzbogacają ofertę pojazdów o większym tonażu, do przewozów ładunków objętościowych.

Czytaj więcej...